Siste tur i åsen tok vi 22 mars. Nå er det dyckvogn som gjelder. Under noen bilder fra de siste turene for sesongen (beklageligvis er de fleste tatt med mobilkamera så kvaliteten er ikke noe å skryte av. Motivet derimot!):
Ved toputthytta etter siste snøfall i marsZima og Beauty i led
treningstur 16 mars. VI ER KLARE!! Hadelandsrunden 18 mars 2012
18 marsTussi og Mir i led 10 mars
menneskene griller pølser på bål, hundene venter ventepause, kjøreoppdrag for utdrikningslag 3 mars